Wednesday, February 10, 2010

selasa yg tertinggal

smlm pg smpai office boleh diktakan awal...boss cuti tggal boss kecik je smlm...buat keja smbil bergurau ngan kawan2..tak tension buat keja kalau ramai kat blkg ni...tghari aku makan nasi..(makan lg aku mcmana tak naik badan tu)..farid beli kamera baru...(seronok tul member aku sorang tu)...kul 5 tepat aku cabut...balik bersiap2 g pasar malam ngan cik ju...aduhai nape semua makanan nampak sedap...mcam2 aku terbeli..tgh membeli nasi tomato kat cik rina ada mamat tu bg duit lepas tu dia cakap sorry salah org(cik abg awekmu dah ke sana la)hehe..balik umah cik ju antar...lepas tu kul 8.30 keluar lg ngan cik rina g alam sntral...ada sale(nasib baik aku tahan nafsu membeli selamat duit aku)..lepas tu kita org g sek 15..asal setiap kali nak ke 15 kitaorg sesat haha...akhirnye smpai ke sek21...cari jalan smpai jmpa...balik umah tgk tv n terus tido...tak abis2 ngan bz aku ni...

No comments:

Post a Comment

Hawa dicipta dari tulang rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasnya, bukan dari kakinya untuk dijadikan alasnya, melainkan dari sisinya untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengan untuk dilindunginya dan dekat dihati untuk dicintainya..."