Sunday, February 7, 2010

07 feb 2010

ari ni ahad...keja n keja...buat ot la...smlm seharian aku dirumah malas nak ke mana2..mengemas rumah mendobi memasak n merehatkan minda aku yg dah lama tak rehat...aku masak daging kicap n sup..teringat daging kicap yg mak masak rindunye aku masakan mak...kul 10 kak ina mesej ajak lepak kat bandi ngan geng santai fm.malas aku nak g(sorry ye akak ku sayang)kalau dtg malas jgn arap la aku nak bertindak...pg ni senang pulak aku sampai ke office...tak bnyak kerenah dijalanan...boring la pulak tak ramai student...ptg ni nak buat apa ye lepas keja...

No comments:

Post a Comment

Hawa dicipta dari tulang rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasnya, bukan dari kakinya untuk dijadikan alasnya, melainkan dari sisinya untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengan untuk dilindunginya dan dekat dihati untuk dicintainya..."