Tuesday, November 17, 2009



haha...ini masa kat genting malam last mmc..


mmc friends club 24-26/10/09

Thursday, November 5, 2009

cyg....

mengapa ini yg terjadi dalam idup ini...aku tak punya hak dalam menentukan apa yg engkau inginkan dalam idupmu...hanya engkau yg mampu mengatur hidupmu..aku tak halang kehendakmu dalam mencari erti bahagia yg engkau rasakan tiada pada aku...pergilah aku relakan dan aku redha dgn jalan cerita dalam diari cinta kita...dah lama aku pendam dan bersabar dengan setiap mainan teka tekimu..tapi aku dah tak mampu lagi cyg..moga engkau bahagia dan sentiasa dalam lindungan ilahi...bahagia yg ku damba bukan milikku...

Thursday, October 22, 2009



with officemate...alan,kak wati n hazwan


pic aku kat depan office...sapa nak khidmat photographer cakap ye.member aku sorang ni memang pandai la ambik pic....

ni idea officemate aku yg dia rasa kretif..

Friday, June 26, 2009





senjakala datang berlalunya siang...

Thursday, June 4, 2009

aku n aku n aku

hanya aku yg tahu ati aku.mcmana sakitnye hati ni.aku hnya mampu berserah dan terus berserah atas apa yg terjadi.ramai org anggap dunia ni luas untuk menipu tapi dunia ni kecil untk kita sebenarnya..

Wednesday, May 27, 2009

Hati?

Hati yg ikhlas dari kita tak mungkin dibalas ikhlas oleh orang lain.nape itu terjadi ye.Hnya tuhan yg tahu semua itu.kadangkala manusia cepat leka apabila mendapat sesuatu yg baru tanpa dia sedar itu kurniaan dari Allah.Entah la aku pu tak tau.Soal jodoh pulak kita takkan tahu jodoh kita kerna yg kita kawin tak semestinya jodoh kita itu pasangan yg kawin 20 tahun pun bercerai.Aku pulak macam ni je la dah tak mengharap dari sesiapa lg..

Friday, March 6, 2009

kasih dan sayang

Kasih sayang aku sepenuh hati bukan hanya mainan semata-mata.moga dirimu sama menanti satu detik menjadi titik noktah pengakhiran segalanya.semalam bukanlah satu kemestian atau kepastian buat kita semua. Ketahuilah hakikat kasih dan sayang bukan boleh di ukur dari mana datangnya tapi renunglah ia dengan mata hati.tak kira siapa kita kita masih punya rasa kasih dan kasihan.kita saling menumpang antara kasih dan sayang antara hati dan perasaan. Sayang yang bertaut bukan bermakna kasih yang terpinggir. Bahtera cinta yang belayar akan jua dilambung ombak bahkan taufan yang lalu akan jua menyinggah dalam bahtera itu.cinta tanpa rasa kasih tiada akhirnya,sayang tanpa ada perasaan bukan cinta namanya.bila semua hati tidak bersatu mana pula adanya kejujuran.