Friday, February 5, 2010

aku...

dalam alam khayal kita gembira meniti indahnya malam...nape ye dalam alam nyata dan diwaktu siang penatnye aku rasa...nak melakukan segala aktiviti disamping orang2 disekelilingku...sejak sebulan dua ni aku cuba menyibukkan diri ngan keja n kawan2...tak nak pikir hal2 yg remeh lg...sakitkan pala aku je...alhamdulilah kewangan aku makin stabil...rezeki aku dalam dunia penulisan semakin mencurah-curah..aku bahagia ngan teman2ku...rasa singkat sangat masa yg ku lalui kejap saja ari2 berlalu..andai dapat ku undur masa(kalau boleh hehe)...aku rasa macam aku jatuh cinta ye ke haha...tapi rasa malas n takut nak bercinta lg...dia ke mr right aku yg aku cari...u tak nampak ke i(boleh lak aku tnya dia mcm tu haha)...macam la aku berani sangat...biar la kita tggu je apa yg nak jadi...

No comments:

Post a Comment

Hawa dicipta dari tulang rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasnya, bukan dari kakinya untuk dijadikan alasnya, melainkan dari sisinya untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengan untuk dilindunginya dan dekat dihati untuk dicintainya..."