Monday, February 8, 2010

entah apa2


semalam lepas balik keja aku terbau best sngat laksa kat gerai depan tu...apa lg aku tapau laksa n cendol...jd pening aku makan laksa smlm smpai ari ni rasa sakitnye pala aku...haha padan muka aku...balik umah lepas maghrib aku iron baju..macam kedai dobi lagaknye...aku pu tak tau nak buat apa...baca novel smbil layan sinar...sedar tak sedar dah kul 1 pg..aduih bahana baca novel...ngantuknye aku pg ni...asal la aku boleh khusus membaca...ttg dia hehe...aku buat selamba je...tak nak nampak sngat i like u haha...biar ku smpan dalam hati...(cian2 cik yati tak berani luahkan)...biar la masa yg tentukan segalanya...lgpun aku happy ngan idup aku skrg tak sunyi pun ngan kawan2 aku...malu tapi mahu haha...biarkan...biarkan...

No comments:

Post a Comment

Hawa dicipta dari tulang rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasnya, bukan dari kakinya untuk dijadikan alasnya, melainkan dari sisinya untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengan untuk dilindunginya dan dekat dihati untuk dicintainya..."