Thursday, November 5, 2009

cyg....

mengapa ini yg terjadi dalam idup ini...aku tak punya hak dalam menentukan apa yg engkau inginkan dalam idupmu...hanya engkau yg mampu mengatur hidupmu..aku tak halang kehendakmu dalam mencari erti bahagia yg engkau rasakan tiada pada aku...pergilah aku relakan dan aku redha dgn jalan cerita dalam diari cinta kita...dah lama aku pendam dan bersabar dengan setiap mainan teka tekimu..tapi aku dah tak mampu lagi cyg..moga engkau bahagia dan sentiasa dalam lindungan ilahi...bahagia yg ku damba bukan milikku...

No comments:

Post a Comment

Hawa dicipta dari tulang rusuk Adam, bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasnya, bukan dari kakinya untuk dijadikan alasnya, melainkan dari sisinya untuk dijadikan teman hidupnya, dekat dengan lengan untuk dilindunginya dan dekat dihati untuk dicintainya..."